4/24/07

Cereal make feet happy :)

So I caved to peer pressure awhile ago and bought a box of Vector for the 20 per cent off coupon @ Running Room which is sooo handy because although running SEEMS like a cheap sport, it ain't!

So Jeepers and I were off on a mission last night to find us some new kicks (with a short diversion for Chinese where I was very good and stayed within my points for dinner - yay me!) as the Sporting Life 10km is fast approaching (less than 2 weeks -EEEEEK!).

I went in there fully prepared to get away from Nike shoes, which I've been using for YEARS (with brief flirtations with new balance and asics...they just never stay with me, though...) and what do THEY end up putting me in...

YUP! Yet ANOTHER pair. The Asics 1120 that I had been sort of eying unfortunately weren't in my size so I left the store with these, which are cute and comfy and felt nice and light .

The true test will come tonight when I put these babies to the 8km test.

They better not suck.

12 comments:

Maria said...

I know nothing about the technical part - but they're so cute! I love the robin's egg blue.

Hope they pass the test tonight. :)

Sara said...

They are very cute - it is hard to get away from what works! I don't think I'll ever steer away from my New Balances mainly out of fear alone!

How did the 8k test work out?

Jen said...

*LOL* "They better not suck" *laughs*

I can't comment...I have no info when it comes to sensible shoes...my feet hate me, but they look pretty.

~♥ Amanda ♥~ said...

those shoes are so cute! i love the "they better not suck" line! lol!!! good luck with them tonight!

Lindsay said...

very nice!
I splurged last year and bought my shoes at the Running Room and was so impressed!
You could always take them for a test drive on a treadmill or indoors, and if they do 'suck' or rub in the wrong areas then you can return them! I went through 2 pairs before my feet were happy feet. But now i LOVE my shoes!! good luck!

Amuldoon said...

Good stuff....:)

Nike's are too narrow for my chunky feet. I swear, Asics make the most hideous looking shoes... but they feel so damn great!

Christina said...

I loooove your shoes, I just bought a pair of Brooks and have always ran in Adidas, I was a little scared but have to say they work quite well. Let me know how yours feel after your 8km tonight, have fun and good luck :)

CaRoLyN said...

Nothing like a new pair of kicks!
I love the feeling of new sneakers, especially runners. They feel almost like they give you a spring in your step. Very cute sneaks!

Natalie said...

Yay for new shoes! I want a new pair too!

Shirls said...

I love new running shoes! these look super speedy ;)

meredi said...

Ooooh, loving the colour!

I wonder if the Vector thing is still on... I don't need running shoes, but I bet they have some gear that would be nice to have! :)

Angie All The Way said...

Cute sneaks! You'll have em worn out in no time!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Canada License. Loaded Web - Global Blog & Business Directory